středa 4. dubna 2012

Amanda Wett nabízí čtyři nové podlahy

Jižanská Amanda Wett rozšířila ve svém architektonickém obchodě v Anglii sérii "A lot of comfort" o čtyři zbrusu nové podlažní krytiny. Kritici hodnotí toto dílo jako zcela absurdní, jak jej zhodnotíte vy? Hodnocení veřejnosti je zatím neznámé. Přečtěte si skromnou obhajobu autorky. Proč čtyři nové prvky zveřejnila až nyní? Čtěte dále!


"Rozšířila jsem sortiment ve svém obchodě, abych zvýšila nabídku pro své zákazníky. Věřím, že se vám bude líbit, a že si ji oblíbíte nejen v obchodě, ale i ve svých domácnostech. Použila jsem nejkvalitnější materiály, které dodají místnostem šmrnc i bezpečí."


"První návrh je kamenná kachlová podlaha s kouzlem optického klamu. Dodávají místnosti dojem, že podlahou místnost nekončí, ale že neustále padá do neznáma. Vysoce odolná."


"Druhý návrh je vyztužená dřevěná podlaha, vhodná do kuchyně i ložnice. Udržuje místnost chladnou, tudíž zaručuje stabilitu teploty v horké kuchyni i příjemný chlad v ložnicích."


"Třetí podlahovinou jsou chromované kachle se samočistícím kouzlem. Vhodné pro jakoukoliv kuchyň, spíž, ale i sklepní prostor. Stimuluje od pavučin a plísní."


"Poslední podlahou je narůžovělá podlaha, vhodná k jakékoliv světlé stěně. Dodává na pocitu rovnováhy, je příjemně hladká, kvalitní. Vhodná do ložnic i dětských pokojů. "

"Tyto dodatky k mé předešlé kolekci jsem zveřejnila až nyní, jelikož jsem chtěla podtrhnout kvality, kterými mé podlahy překypují. Jsem ráda, že jsem vám ji mohla představit, naviděnou v mém obchodě."

O tom, zda-li budou dodatky kolekce úspěšné, si nedovoluji polemizovat, ačkoliv vás hodlám o výsledcích prodeje informovat. Již brzy!

Pro DDL,
George McBrave

Žádné komentáře:

Okomentovat